Drogeria DM oferuje klientom szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, foto i karma dla zwierząt. Zakupy można robić zarówno stacjonarnie, jak i w sklepie internetowym www.dm.pl oraz poprzez aplikację “Mój dm”. Przyjazna aranżacja wnętrz sklepów sprawia, że są one wygodne i przyjemne dla klientów. „Tu liczy się człowiek. Tu kupuję” - to myśl przewodnia DM. Kompetentny i uprzejmy personel oraz szeroka gama usług to dowody na to, że potrzeby klientów są dla DM najważniejsze.
Tym, co wyróżnia DM na polskim rynku są ceny. DM zapewnia gwarancję atrakcyjnej, trwałej ceny półkowej, która nie zostanie podniesiona przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej podwyżki, widocznej przy każdym produkcie. Bardzo ważne dla drogerii jest to, by klienci byli dobrze o tym poinformowani. Ogólnie ceny półkowe DM są trwale niższe od cen konkurencji. Wychodzimy z założenia, że nie należy sztucznie zawyżać cen, by potem obniżać je na krótki okres, zmuszając klienta do kupowania produktów na promocjach, a nie wtedy, kiedy faktycznie ich potrzebuje. Nasza filozofia mówi: drogi kliencie, możesz polegać na cenach, jakie widzisz na półkach. Możesz w dowolnej chwili przyjść i kupić produkt w tej cenie, kiedy rzeczywiście go potrzebujesz.
Drugim filarem filozofii cenowej są atrakcyjne oferty kuponów rabatowych w aplikacji "Mój dm" na poszczególne kategorie produktów lub marki oraz dodatkowe kupony Payback umożliwiające naliczenie wielokrotności punktów Payback za dany zakup. W skali miesiąca to łącznie ok. 20 różnego rodzaju kuponów, które w połączeniu z gwarancją trwałej ceny tworzą korzystną ofertę DM i wzmacniają system sprzedaży wielokanałowej.
Zobacz zdjęcia